TEKSTER DER SÆLGER

tekster der sælger

...det er følelser der afgør om dine kunder køber...

RING 51519863 OG FÅ HJÆLP TIL TEKSTER

VI KØBER MED FØLELSER OG RETFÆRDIGGØR MED LOGIK

Så enkelt er det! Det gælder uanset om vi køber toiletbørster, juletræer eller lader os friste af sand i Sahara.

Du, jeg og vores kunders adfærd er nemlig styret af følelser. Og hvis vi kan retfærdiggøre vores handlinger med logik, så er vi så godt som købeklar.

Ubevidst spørger din kunde selv hele tiden: “WHAT IS IN IT FOR ME?” (WIIIFM)

Hvis de ikke hurtigt kan opleve deres potentielle udbytte, så er de ude af døren igen.

De gode tekster der sælger, taler ind i modtagerens følelser og trigger både det emotionelle behov og fornuften.

Skriv i et sprog som dine kunder forstår. Brug ord og oplevelser de genkender.

Find de gode historier frem, så kunderne kan blive inspireret.

Tjek f.eks, din egen hjemmeside:

Hvad er det første som møder dine kunder når de ankommer til din hjemmeside?

  • Dine kvalifikationer og kompetancer? 
  • Indhold som er gabende tørt og fyldt med floskler og fagudtryk? 

 

Husk på at kunden tænker WIIIFM. Så du skal tydeligt tilbyde dem et udbytte fra første øjekast.

DU HAR TEKSTER ALLE VEGNE

Du finder tekstmaterialer overalt på din hjemmeside, i dine nyhedsbreve, kursusmaterialer, tryksager, instrukser og vejledninger og på de opslag du laver på de sociale medier.

Gode tekster 

  • skubber kærligt til dine følgere, brugere og kunder.
  • gør det nemt at få overblik.
  • skaber kontakt
  • opbygger tillid til dig og dit brand
  • giver dine kunder lyst til at købe
 

Har du brug for sparring på, hvordan du kan arbejde med tekster i din markedsføring?

Lad mig sætte skub i den del af din forretning. Du kan se eksempler på hvordan herunder

KONTAKT MIG FOR EN UFORPLIGTENDE SAMTALE PÅ 51519863

BRUG FOR HJÆLP TIL NYHEDSBREVET?

Nyhedsbreve er gode til at kommunikere direkte med dine kunder. 

Husk på at Facebook og andre sociale medier kan ændre på deres vilkår, og der kan hindre dig i at kommunikere som du plejer med dine følgere. Det har de gjort før. 

Nyhedsbreve er dit direkte link til dine kunder. Du lander direkte i deres synsfelt.

Selv mit lokale dækcenter har indset fordelene ved dette, og minder mig nu halvårligt om at jeg skal booke tid til at skifte sommer/vinterdæk. 

Automatisering af nyhedsbreve kan gøre det nemt for dig så du kan holde kontakten med din kunder selv om du har travlt i din forretning. 

Kontakt mig hvis du er nysgerrig på hvordan nyhedsbreve kan understøtte din forretning. 

Jeg hjælper dig gerne med at sætte nyhedsbreve og automatiseringer op. 

KNIBER DET MED OPSLAG PÅ DE SOCIALE MEDIER?

De sociale medier er fantastiske små vinduer til at gøre din virksomhed synlig, skabe engagement og tillid til dig, dit produkt eller dine ydelser. 

Hvis der er stilhed på dine “kanaler”, så glemmer dine følgere – desværre hurtigt – at du og dine produkter kan løse nogle af de problematikker dine kunder gerne vil af med.

Er du i tvivl om hvad du skal slå op på dine medier? Så kommer der her 3 konkrete forslag:

  1. Glade kundecases! Få indsamlet de gode historier fra kunder der har været forbi din “Butik” Tag fotos og få deres egne ord på hvad deres oplevelse har været. Husk at respektere privatliv og GDPR. Bed om lov til at fotografere andre og få tilladelse hvis de har skrevet en god reference til dig. 
  2. Del din faglighed! Demonstrer særlig viden, illustrationer eller nye produkter som kan tilføre din kunde værdi.
  3. Hverdags situationer! Ude på nye spændende opgaver? Eller har du fotos fra holdtræning du har undervist andre i ? Din hverdag indeholder små situationer som giver øjebliksbilleder af hvem du er. Og ikke mindst hvordan det er at være kunde hos dig og din virksomhed

 

VIGTIGSTE TOMMELFINGERREGEL: Det skal skabe VÆRDI for dit netværk!

Er du i tvivl om hvordan du skal gribe det an med at indhente referencer, så hjælper jeg dig gerne med at sætte automatisering op så du får det med i dine hverdags rutiner.

HJÆLP TIL DIN LINKEDIN PROFIL

Sælger du produkter eller ydelser til andre virksomheder?

Så kan du med fordel udnytte din LinkedIn konto til at dele de gode historier fra din virksomhed.

Du skal have en personlig profil for at kunne oprette en virksomhedprofil. Begge bør løbende blive opdateret. Interessant nok, så favoriserer LinkedIn’s algoritme for nuværen personprofiler, men din virksomhed skal stadig være repræsenteret.   

Når du lægger indhold på LinkedIn, som dit netværk kommenterer på eller “Liker” så kommer dit budskab ud til et bredere publikum.

Når du deler eller kommenterer på andres opslag med din faglighed, så stiger kendskabet til dig og din forretning. 

Jeg hjælper dig gerne med at sætte din LinkedIn profil op, så den er helt opdateret, Oveni supplerer jeg dig gerne med en række gode fif, så du kan skabe bedre indhold, som LinkedIn’s algoritme vil holde af 😉  

KONTAKT MIG PÅ 51519863