FÅ OVERBLIK OG STYR PÅ PRIORITETER

HERSKER DER KAOS PÅ SKRIVEBORDET?
- OG HVAD MED INDBAKKEN?

MANGLER ENERGIEN?

OVERVÆLDET AF MÆNGDEN AF OPGAVER?

HAR DU SVÆRT VED AT OUTSOURCE DINE OPGAVER, FORDI ALT ER GEMT PÅ DIN INDRE HARDDISK (LÆS DIT HOVED)?

GODE ARBEJDSVANER GIVER OVERBLIK OG RO

En kaotisk hverdag med mange opgaver, e-mails og ikke mindst en tætpakket kalender kan skabe ondt i maven og i værste fald en grim omgang stress.

Få hjælp til at skabe struktur på din arbejdsdag, så du kan bruge din tid på den del af dit arbejde, som du virkelig holder af.

Jeg hjælper dig med at

  • Rydde ud i bunkerne
  • Få styr på prioritering af opgaverne
  • Sat din indbakke og kalender i system, så det automatisk filtrere dine aftaler og opgaver.
  • Etablering et godt arkiveringssystem
  • Udvikle opgave og procedurebeskrivelser (SOP), som gør at du nemmere kan outsource eller ansætte folk til at løse dine opgaver.

 

Book en session med mig og få overblikket tilbage.

RING PÅ TLF 5151 9863

DIGITALE HJÆLPEMIDLER

HÅNDTERING OG PRIORITERING AF DINE OPGAVER

Hvad gør du når der lander en opgave hos dig? 

  • Lader den ligge i mailboksen til du har tid til at tage fat i den? 
  • Skriver den i din kalender? 
  • Sender en SMS til dig selv? 

 

Jeg har mødt mange sjove systemer. For nogle virker det. Andre gør det ikke. 

Hvis du kan mærke at du indimellem er ved at miste overblikket, eller måske allerede har mistet det, så er det nu du skal sætte ind. 

Få etableret et system som hjælper med at opsamle opgaver, prioriterer vigtigheden og den tid du bruger på dem. 

 

Både for at du ikke ramler med stress eller mister tilliden fra dine gode kunder. 

Der finder mange gode digitale værktøjer. Jeg hjælper dig med at finde et som fungerer godt for dig og i din hverdag.

 

HÅNDTERING AF DIN INDBAKKE

Tjekker du din e-mail flere gange om dagen? Og har du et system, der sikrer at du altid kan finde den mail du skal bruge?

  • E-mails forstyrrer os dagligt. 
  • De tager også længere tid at skrive end hvad der kan klare med et opkald
Hvis du har for vane at åbne mails, lukke dem og så vende tilbage til dem senere, så risikerer du en masse spild tid ved at tage fat i den samme mail igen og igen
 
Få hjælp til at etablere nogle gode vaner på email så du skal bruge mindst muligt tid her.

 

HÅNDTERING AF DIN KALENDER

Din kalender er et vigtigt redskab, når du skal fordele dine ressourcer og opgaver på dagen. 

Er du tidsoptimist, så oplever du sikkert at ting ofte tager længere tid end du tror. 

Husker du f.eks, at notere kørsel eller pausetid mellem møder?

Når du tager kontrollen med din kalender og bliver bevidst om alle de små tidsrøvere der findes i løbet af en arbejdsdag, så har du mulighed for at udnytte din tid optimalt. 

"DER ER BARE IKKE TID NOK"

Har du prøvet at ansætte medarbejdere på et tidspunkt hvor du selv havde alt for travlt til at lære vedkommende op?

At ansætte nye medarbejdere, ja selv at hyre en konsulent til en opgave, kan opleves som en stressfuld affære. 

  • Der bliver stillet mange spørgsmål for al viden og erfaring ligger i dit hoved 
  • Det er behov for emails, adgangskoder og måske tøj
  • Der er en lang tjekliste af ting du skal igennem, og du har måske glemt halvdelen fra sidst
 

Efter 14 dage oplever du at du måske stadig bruger det meste af din arbejdsdag på de opgaver du havde håbet at outsource.

Du bliver måske usikker på om det var godt at få hjælp.

I værste fald står du selv med en halv stress-sygemelding pga. de frustrationer det kaster af sig.

UDDELEGERING ELLER OUTSOURCING AF OPGAVER

Få hjælp udefra til at løse dine opgaver. Du kan efterhånden hyre en konsulent til alt. 

  • besvarelse af telefonopkald
  • booking af aftaler
  • forhandling af priser
  • sociale medier
  • bogholderi og revision
  • tekstforfatter på nyhedsbreve
  • vituel assistent 
  • grafiske illustrationer
  • opdatering af hjemmesider
  • rekruttering
  • og meget mere.
 

Du kan også gøre det hele selv på den dobbelte tid. Men har du tiden til det, lysten og energien til det?

SKAB SYSTEMER DER STØTTER DIN FORRETNING

Dit hoved kan rumme rigtigt meget guld viden. Meeen det er lidt svært at hive det ud på en USB-stik og give det til en ny kollega. 
Derfor er 2 elementære ting du skal få styr på hurtigst muligt.

1. Etablering et godt arkiveringssystem: Ikke på din pc, men på en digital sky, så du kan dele og give adgang til dele af din viden
2. SOP – Standard Operating Procedures: På dansk – en konkret beskrivelse af hvordan en opgave udføre. 

Jeg kan hjælpe dig med at etablere begge, så du lettere kan outsource eller ansætte folk til at løse dine opgaver.

Book en session med mig nu så du kan blive klar til at udvikle din forretning.